Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (E-mail)



Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο χρησιμοποιείται ευρέως ως εργαλείο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Δυστυχώς, όμως, οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου έχουν πια δυσανασχετήσει με τα πολλά διαφημιστικά μηνύματα που λαμβάνουν στο ηλεκτρονικό γραμματοκιβώτιό τους.
Η λύση για την αποφυγή της δημιουργίας δυσαρεστημένων παραληπτών είναι το “μάρκετινγκ συγκατάθεσης”, όπου ο παραλήπτης δίνει την εκ των προτέρων συγκατάθεσή του στο να λαμβάνει διαφημιστικά μηνύματα.

Μερικοί απλοί κανόνες που μπορείτε να ακολουθήσετε για να μη γίνουν ενοχλητικά τα μηνύματά σας είναι οι παρακάτω:
• Ζητήστε «ενεργητική» συγκατάθεση. Μην έχετε εκ των προτέρων «τσεκαρισμένη» την επιλογή για συγκατάθεση αποστολής διαφημιστικών
• Στείλτε μόνο τις πληροφορίες για τις οποίες ενδιαφέρεται ο κάθε παραλήπτης
• Δημιουργήστε επίπεδα συγκατάθεσης. Δώστε τη δυνατότητα στους επισκέπτες σας να δεχτούν κάποια μηνύματά σας και ν’ απορρίψουν κάποια άλλα. Για παράδειγμα, επιτρέψτε τους να επιλέξουν μεταξύ μηνυμάτων προώθησης νέων προϊόντων, δελτίων τύπου, ενημερωτικών δελτίων, εκπτώσεων κ.τ.λ.
• Δώστε επιλογή για τη συχνότητα παραλαβής των μηνυμάτων. Δώστε στους επισκέπτες σας τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ καθημερινής, εβδομαδιαίας ή και μηνιαίας ενημέρωσης
• Δώστε στον παραλήπτη την επιλογή διαγραφής από τη λίστα σας (σε ΚΑΘΕ μήνυμα που του στέλνετε). Με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζετε ότι έχετε μία συνεχώς ενημερωμένη βάση δεδομένων με παραλήπτες που επιθυμούν να λαμβάνουν τα μηνύματά σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου